ezoterismuluman.blogspot.ro Web analytics


vineri, 25 aprilie 2014

11 greşeli de viaţă pe care le vei regreta pe patul de moarte



,,Se spune că oamenii își revăd întreaga viață în fața ochilor când sunt pe moarte. Nu o vom ști cu siguranță decât atunci când ne vom afla în pragul morții.
...Moartea, oricât de neplăcută ar părea, este o etapă inevitabilă a vieții.
...Fiecare dintre noi o vom întâlni într-o bună zi.
Te-ai gândit vreodată cine vei fi și ce vei gândi când îți vei afla ultimele clipe din viața asta? Majoritatea oamenilor își pune această întrebare. Ce vei regreta atunci, care sunt experiențele trecute pentru care ai da timpul înapoi ca să le repari?
Am adunat o parte din regretele cele mai întâlnite pe care le au oamenii aflați pe patul de moarte, atunci când știu că mai au puțin înainte de a trece dincolo. Cu siguranță nu putem controla dacă vom muri, putem controla însă cum vom trăi până atunci.
1. Nu am avut curajul să spun ce vroiam
Spune ceea ce simți: DA când vrei să fie DA și NU când vrei să fie NU.
2. Nu am riscat. Am căutat mereu siguranța.
Siguranța este un ideal: NU EXISTĂ SIGURANȚĂ.
Ieși din zona de confort. Dansează ca și cum ai fi singur și fă ca restul vieții tale să devină o aventură.
3. Nu am trăit o viata implinita, așa cum am vrut eu. Am trăit viața cum au așteptat ceilalți de la mine.
Ajunși înaintea morții, oamenii realizează că întreaga viață nu au făcut ce și-au dorit ei, dar ceea ce au vrut alții de la ei. Poate că este vorba de părinți, soț, soție, frați, prieteni, profesori, colegi, șef sau altcineva.
Fă ce îți dorești tu, urmează-ți visele.
4. Nu mi-am dat voie să fiu fericit
Și zâmbește, nu fi rigid. Nu lua viața prea în serios, oricum nu o să ieși viu din ea 
5. Lista Bucket           

Fă-ți o listă cu lucruri pe care vrei să le faci înainte de a muri. Nu fi timid: alege lucruri ușor de realizat, dar și dificile. Ai suficient timp înainte pentru a realiza orice ți-ai propus, indiferent cât de greu ar părea.
Scrie un jurnal în care povestește despre aceste experiențe și trăiește acele momente din plin. Savurează marcarea lor pe listă, odată ce au devenit îndeplinite. Ah, și neapărat vizionează filmul The Bucket List.
Visează, aspiră!
6. Am lucrat prea mult.
Adoptă un stil de viață moderat. Găsește un echilibru între lucru și timp liber, în avantajul tău.
7. Nu am iertat pe cineva drag care mi-a greșit
Iartă pe cei ce ți-au greșit și uită ce s-a întâmplat. Eliberează durerea pe care o păstrezi înăuntru.
Caută-ți iertarea de la cei cărora le-ai greșit. Nu mai purta în tine durerea și sentimentul de vinovăție. La final durerea se stinge prin iertare.
8. Nu am păstrat legătura cu prietenii.
Relațiile vechi și care ne împlinesc sunt precum un vin bun: pe măsură ce trece timpul, devin mai valoroase. La fel ca un vin vechi, au nevoie să fie întreținute, iar nu părăsite într-un colț de memorie.
Caută-ți prietenii, nu lăsa prieteniile să se stingă.
9. Nu am crezut
Pe pat de moarte un alt motiv de regret des invocat este faptul că nu au avut niciodată curajul să aibă un salt de credință. Să creadă cu toată ființa în ceva. Poate și să urmeze acea idee în care cred, nu neapărat însă.
Mă refer aici la a crede cu toată ființa, indiferent că este vorba de religie, de Dumnezeu, de destin, de reîncarnare. Sau să crezi în dragoste, în nemurire, într-o echipă de fotbal, etc. Pur și simplu credință pură, fără un motiv anume.
10. Nu am avut copii
Așa că gândește-te bine înainte de a decide să nu ai copii.
11. Nu am oferit ajutor dezinteresat
Oferă-i ajutorul tău celui care a căzut. ''

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

com...!