ezoterismuluman.blogspot.ro Web analytics


vineri, 25 aprilie 2014

“Iadul există, iar demonii de acolo sunt mai înfricoşători decât cei din filmele de groază!” Mărturia şocantă a unei femei care a ajuns în iad 15 minute, după ce a fost lovită de un fulger….



Veronika-Ulrike Barthel este o femeie germană care pretinde că, după ce a fost lovită de un fulger în 1981, în timp ce-şi conducea maşina, a fost transportată pentru o perioadă în iad, unde a întâlnit mai mulţi demoni! Aflată în moarte clinică, femeia a revenit ulterior la viaţă. Mărturia ei o găsim pe site-ul www.hands-for-charity.de; în acest articol încerc să fac o adaptare a acestei mărturii şocante.
Când aveam 22 de ani, am fost lovită de un fulger în timp ce îmi conduceam mașina. Pentru aproximativ 15 de minute am fost transportată în iad. În acest timp, un înger al Domnului a condus maşina mea! Pentru o lungă perioadă de timp am uitat de o mare parte din călătoria mea în iad; într-o vacanță din Italia, mi-am adus aminte puțin câte puțin despre timpul petrecut în iad.
În timpul verii, pe 13 iunie 1981 , veneam acasă cu maşina de la o petrecere, atunci când a început să plouă. Centura mea de siguranţă s-a agățat de ușa mașinii, astfel încât eram legată ca într-un “circuit electric”. Dintr-o dată, s-a făcut lumină în mașina mea… am fost lovită de un fulger și m-am gândit că acesta este sfârșitul, fiind pe moarte. Am ţipat cât se poate de tare:“Iisuse, ajută-mă, nu vreau să mor!”

După aceea, am simţit cum mă detaşez de corpul meu, care se afla pe scaunul şoferului, având mâinile arse pe volanul mașinii. Deodată, am simţit cum călătoresc printr-un tunel, ca un fel de canion. Nu l-am atins deloc. Scurta călătorie a fost groaznică, nu  am cuvinte pentru a o descrie. La capătul tunelului se afla o poartă mare, pe care se putea citi: “Bine aţi venit în iad”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

com...!